Sunday, March 1, 2009

Tag from Kay..

Time kasih kay...nih k.ana jawab yek...

The rule:Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of results, and post it as your answer.
After that tag 7 people.


The age of the coming birthday

Alhamdulillah....dah 30 tahun, on december 2009 i'll be on my 31st birthday insyaAllah....(hu.hu.hu...i'm getting olderrrrr)


The place I would like to visit

Dari kecik dengor org cite pasai kota cinta....al perghisss..he.he...so, this is one of my dream place to go (khalis..u don't worry, kalu ibu pegi ngan ayah khalis mesti ikut....=p)


The Favourite Place

Walaupun ibu suka ngajak ayah suh wak khalis ngan ibu jalan la..mkn angin la..lik tapah la.. lik ganu la...., walau pun ibu boring giler...ngan khalis2 pun jadi boring asyik duk kat umah jek ari minggu, tapi kat sini le ibu rase paaaaling selesa (feel like ur very special place..tak caya kene tanya khalis)


The Favourite Food
Nih favourite ibu...kalu ke jusco bukit raja, mesti makan yang nih...pada ibu, tempat lain takleh lawan.


The Favourite Thing


I'm addicted to this!!




Nickname I hold

ana ortiz....alah yang berlakon sebagai kakak betty suarez dlm siri popular...UGLY BETTY



Name of My Love

mohd tajarudin bin awang su



My Hobby

watching movies...


My Bad Habbit

See?...poblem, poblem...i love to eat but hate to exercise =p


My Wishlist

Hepi forever...insyaAllah


7 person been tagged:
got 2 only...
Adida
Achik

No comments: