Wednesday, February 17, 2010

Sweet Memories

..hemmm tengok sume org pakat letak video anak2, ibu pun tingin gak nak letak. belek2 koleksi video2 lame...ada la 2 - 3 yang bila ibu tengok bila, tak tahan rasa nak ketawa. tengok telatah anak ibu.... so ibu mulakan dengan rakaman mase mia masih kecik, tapi tak la kecik sgt pun. aksi buah hati ibu dengan ayah dia....diorang ni kalu ibu tinggal berdua, memang mcm2 benda kelakor yang jadik...he.he.he.... (abaikan kesensoran yg terselit sikit2 tuh ek...)


video

No comments: